Reklame za "Super Bowl" sve sekstičkije? Da li seks zaista prodaje?
Stvar koja uvek privlači pažnju jeste seks, i agencije za snimanje reklama to vrlo dobro znaju. Iako "seks prodaje", sudeći prema reklamama koje će se puštati tokom utakmica američkog fudbala televizije su ipak otišle predaleko... ili nisu?
Pogledajte zabranjenu reklamu:
I ove godine, "GoDaddy.com" snima seksi reklamu u kojoj glume Danica Patrik i Džilijan Majkls, koje crtaju po goloj kolumbijskoj manekenki Nataliji Velez.
Kompanije plaćaju i do 230 miliona dolara samo da bi se njihova reklama emitovala 5. februara.
Iako mnogi smatraju da su seksističke reklame pogrešne, za vreme "Super Bowla" njih pogleda oko 100 miliona gledalaca, pa je razumljivo da se kompanije "utrkuju" čija će biti bolja.
"Trenutno smo u čudnoj poziciji, obzirom da ćerke feministkinja idu na časove plesa oko šipke. Svi traže fantaziju, jer je realnost surova", objasnila je teoretičarka pop kulture Barbara Lipert, dok je Bob Parsons, vlasnik kompanije "GoDaddy" izjavio kako "seks prodaje sve".
Istraživači sa Univeriteta u Vinskonsinu, došli su do zaključka da reklame sa seksualnim indikacijama imaju 10 odsto veću gledanost od onih "običnih", ali neke kompanije i dalje insistiraju na reklamama sa decom i životinjama.
Ove godine, televizija "CBS" je uvela i glasanje za deset reklama, a samo neke od njih biće prikazane 1. februara. Glas je zatražila i Adrijana Lima, supermodel koja je u braku sa Markom Jarićem, a koja učestvuje u reklami za "Viktorijas Sikret". Ona poziva gledaoce da glasaju, rečima: "Znate ko je bio najseki".
(blic online)